Yleiset palveluehdot

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Nahka-Sakke, Juho Tolppola Oy:n aputoiminimi, Y-tunnus 2197758-2.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Verkkokaupan tuotteet tilataan internetin välityksellä. Käsittelemme tilaukset heti niiden saavuttua.

Maksaminen verkkokaupassa
Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa. Maksuehdot

Toimitusaika
Pyrimme lähettämään tilaukset noin 5:n arkipäivän kuluessa, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta (tilauksesta valmistettavat tuotteet).

Toimitustapa
Toimitamme tuotteita postin välityksellä.

Halutessanne myös matkahuollon lähipakettina, jolloin tilaus toimitetaan lähimpään Matkahuollon pakettipisteen.

Toimituskulut
Hintoihin lisätään toimitus- ja käsittelykulut. Tuotteet voi myös sovitusti noutaa suoraan Nahka-Saken toimipisteeltä.

Sovi kuljetuksesta tai noudosta:
Voit valita kassalla eri toimitusvaihtoehdoista.
Sähköpostitse sami@abat.fi
Tekstiviestillä 040 507 6994

Postin kirjelähetykset toimitetaan normaalin päiväpostin mukana postilaatikkoon ja postipaketti toimitetaan noudettavaksi Postin Noutopisteeseen.
Matkahuollon Lähipaketti toimitetaan lähimpään noutopisteeseen tai voit ilmoittaa itsellesi sopivimman noutopisteen kassalla ”Tilauksen kommentit” -laatikkoon.
Katso noutopisteet tästä linkistä.

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Tämä tarkoittaa, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa mikä tahansa ostos ilmoittamalla siitä
14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas tai hänen edustajansa on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruutusaika).
Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautusoikeus ei koske tuotteita jotka on valmistettu asiakkaan määritysten mukaisesti tai muuten ovat selkeästi yksilöityjä.

Jos asiakas haluaa peruuttaa verkkosivun kautta tehdyn kaupan, tulee asiakkaan ennen peruutusajan päättymistä lähettää tästä selkeästi kertova viesti sähköpostilla osoitteeseen sami@abat.fi.
Viestissä asiakkaan on ilmoitettava nimensä, osoitteensa ja muut asiaankuuluvat tiedot, kuten esim. tilauksen viite, laskunumero sekä tuotteen nimi.
Jos asiakas ei halua käyttää edellä mainittua vaihtoehtoista viestiä, hän voi käyttää kansallisen Kilpailu- ja kuluttajaviraston peruutusoikeutta koskevaa vakiolomaketta (katso linkki sivustolta www.kkv.fi).

Jos asiakas käyttää peruutusoikeuttaan, hän vastaa palautuksen toimituskuluista ja on vastuussa tuotteen kunnosta tuotteen vastaanottamisen jälkeen sekä palautuskuljetuksen aikana.
Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun myyjälle on ilmoitettu peruutuksesta.
Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan.

Kun asiakas peruuttaa kaupan, maksetaan asiakkaan maksama summa takaisin asiakkaalle, toimitusmaksut mukaan lukien.
Palautus ei kata lisätoimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että asiakas on valinnut muun kuin myyjän tarjoaman vakiotoimituksen.
Jos vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta.
Myyjällä on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta joka on aiheutunut siitä jos asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä.

Myyjä maksaa summan takaisin ilman aiheetonta viivästystä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona myyjä vastaanotti asiakkaan peruutusilmoituksen.
Myyjä voi kuitenkin siirtää takaisinmaksua, kunnes myyjä on vastaanottanut tuotteen tai asiakas on toimittanut tuotteen palautuksesta todisteen, esim. toimitustodistuksen muodossa.
Takaisinmaksu suoritetaan asiakkaalle asiakkaan valitsemaa maksutapaa käyttäen, ellei toisin sovita tai mikäli tällaiselle takaisinmaksulle on jokin este.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen sami@abat.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tekijänoikeudet, tavaramerkit ja muut immateriaalioikeudet
Sivujemme visuaalinen ilme ja sivuillamme julkaistava aineisto, kuten esimerkiksi kuvat, tekstit, ohjelmistot ja äänet ovat Yrityksemme tai yhteistyökumppaneidemme tavaramerkkioikeuden, tekijänoikeuden ja/tai muiden immateriaalioikeuksien suojaamaa omaisuutta.
Pidätämme kaikki oikeudet näillä sivuilla julkaistavaa aineistoon.
Sivuillamme julkaistavaa aineistoa saa selata ja ottaa siitä jäljennöksiä tulostamalla tai lataamalla tiedosto tietokoneelle.
Aineistoa saa kuitenkin käyttää vain ei-kaupalliseen ja henkilökohtaiseen tarkoitukseen.
Jäljennöksiä tai osaa niistä ei saa myydä tai jakaa sähköisesti tai paperikopioina kaupallisessa tarkoituksessa eikä muuttaa tai liittää muuhun aineistoon tai muihin Internet-sivuihin.
Lehdistötiedotteita saa julkaista tiedotusvälineissä edellyttäen, että lähde mainitaan.

Korvaus kuvan luvattomasta julkaisemisesta:
Kuvaajan edustaman kuvan luvattomasta käytöstä on kuvaaja oikeutettu veloittamaan vahingonkorvauksena kolminkertaisen summan laskettuna siitä summasta jonka kuvan käyttäminen olisi maksanut kuvaajan voimassa olevan hinnaston mukaan.

Ylivoimainen este
Myyjä ei ole vastuussa mistään viivästyksistä, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin myyjä ei voi vaikuttaa.
Tällaisia ovat esim. yleiset työtaistelut, sotatoimet, tulipalot, salamointi, terrori-iskut, virallisten määräysten muutokset, tekniset ongelmat, viat voima-/tele-/tietokoneyhteyksissä tai muussa viestinnässä sekä alihankkijoiden toimittamien palveluiden viat ja viivästykset, jotka johtuvat edellä mainituista olosuhteista.
Tällaisissa tilanteissa velvollisuus vahingonkorvauksiin ja muihin toimenpiteisiin raukeaa.
Mikäli tällainen tilanne ilmenee, myyjä ilmoittaa siitä asiakkaalle sekä tilanteen alkaessa että päättyessä.
Jos tilanne on kestänyt yli kahden kuukauden ajan, sekä asiakkaalla että myyjällä on oikeus keskeyttää ostos välittömin seurauksin.

Yleisiä ehtoja koskevat muutokset
Myyjä varaa oikeuden muuttaa näitä yleisiä ehtoja koska tahansa.
Kaikki näitä yleisiä ehtoja koskevat muutokset julkaistaan verkkosivustolla.
Muutokset astuvat voimaan, kun asiakas on hyväksynyt yleiset ehdot (uuden ostoksen yhteydessä tai verkkosivustoa selatessaan)
tai vaihtoehtoisesti 30 päivän kuluttua siitä, kun myyjä on ilmoittanut asiakkaalle muutoksista.
Myyjä kuitenkin suosittelee, että asiakas käy verkkosivustolla säännöllisesti saadakseen tietoa yleisiä ehtoja koskevista muutoksista.

Sovellettava lainsäädäntö ja erimielisyyksien ratkaiseminen
Kaikki erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti sopimalla myyjän asiakaspalvelun kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen.
Erimielisyystilanteissa myyjä noudattaa Suomen kansallisen kuluttajavalituslautakunnan tai muiden Euroopan maiden vastaavien viranomaisten päätöksiä.
Kaikki näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet kuuluvat Suomen lainsäädännön piiriin,
jonka mukaan niitä myös tulkitaan, ja ne ratkaistaan yksinomaan Suomen tuomioistuinten toimesta.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.